Arhivă blog

marți, 6 martie 2012

GEORGE COSTIN, şeful comandoului IMGB-ist din iunie 1990 şi ex-secretar de stat PDL, rămâne în arest. DNA „pune” pe piaţă înregistrări cu excrocii-revoluţionari


Procurorii de la DNA Argeş au făcut publice  interceptările telefonice din dosarul SSPR, cu PDL-istul George Costin ex-secretar de stat, şi cu doi dintre "locotenenţii" săi - Serafim Cotenescu preşedintele unei asociaţii de revoluţionari din Câmpulung Muscel. şi Mihai Bolocan.
Intr-o discuţie telefonică din 10 ianuarie 2012, impostorul Costin i-a cerut lui Cotenescu să obţină informaţii despre procurorii care derulau ancheta. 
Serafim Cotenescu :"Da, domnu` ministru... Şi... vă spun eu... Îl aranjez... Dacă nu... dacă vreţi să vă aduc o mână, o mână vă aduc,dacă vreţi !"
Costin George : "Spune sau nu spune, nu are importanţă că după aia eu ajung în instanţă, dar eu vreau să-i omor pe ăştia, înţelegi? Eu până nu-l omor pe procurorul ăsta, nu mă las!".
In prezenta convorbire telefonică, infractorul Costin  cere unui terţ suma de 1.5 milioane de euro." 
George Costin: Dacă îmi trimiţi în cont un milion jumate de euro...
Terţul (pers.neidentificata): De unde, ce eşti nebun?
George Costin: Vii tu cu geamantanul...
Terţul: Doamne...
George Costin: Cu vreo trei-patru milioane...
Terţul: Ce, eu sunt Becali, măi, nene, mă?
George Costin: Nu ştiu mă! Păi, bă, ieri ai plecat ca un nabab de aicea cu treizeci de adeverinţe!

"Pe parcursul urmăririi penale, inculpaţii au efectuat demersuri pentru a compromite credibilitate organului de urmărire penală (...) culegând date pentru a fi transmise prin mass-media (...)", se arată în motivarea arestării preventive pe ca a dispus-o Tribunalul Argeş pe 28 februarie 2012.
George Costin şi cei doi membri ai Asociaţiei"23 decembrie Metrou", Mihai Bolocan şi Serafim Cotenescu, au fost arestaţi preventiv, marţi, pentru 29 de zile, de magistraţii Tribunalului Argeş,iar apelul a fost respins.
Costin este acuzat de comiterea infracţiunilor de folosire a influenţei ori autorităţii în scopul obţinerii pentru sine de bani sau de foloase necuvenite, în formă continuată, spălare a banilor, în formă continuată şi constituire a unui grup infracţional organizat. Conform DNA, Costin şi-a rotunjit conturile personale cu 2,47 de milioane de lei noi, în urma afacerilor cu certificate de revoluţionar.
George Costin a încheiat contracte de reprezentare cu revoluţionarii din asociaţia sa, "23 Decembrie Metrou", obligându-i să cedeze un procent din sumele primite retroactiv de la bugetul de stat, cu titlul de indemnizaţie.  Într-o discuţie din 2 iulie 2010, George Costin şi Bolocan (preşedintele filialei Buzău) vorbesc despre „ afaceri”:
Costin: Ai venit iarăşi, ţi-ai umplut geanta cu certificate... 
 Bolocan: Da, beli-mi-ai, da... 
Costin: ... şi n-ai avut adeverinţe. Da. Bun. Neinteligibil... şi-ai tăiat-o, nu? 
 Bolocan: Păi, ce să mai stau?  
Costin: Fără să zici ... neinteligibil  
Bolocan: N-am dat mâna cu dumneavoastră? F...-vă-n gură! Am dat mâna! 
Costin: neinteligibil. Jigodie ordinară! Unde-s cârnaţii mei?  
Bolocan: La F. Deşteptule! Am învăţat-o şi pe F. cum să-i prepare.
Costin: Ai scăpat!  
Bolocan: Domnule, ţin să-ţi mulţumesc din suflet că m-ai înţeles. M-ai înţeles, nu mai zic mai multe. Marţi am să vin să discutăm problema aia serioasă, da? 
Costin: Bine. 
Bolocan: Ai găsit cârnaţii, mă, sau nu? Ce dracu, tu eşti... neinteligibil. Crezi că am plecat cu ei la Buzău? I-am dat lui F. în mână, nebunule! 
Costin: neinteligibil.   
Bolocan: I-ai băgat în frigider, mă?
Costin: Caută-i p-ăia care ţi i-am dat pe listă!    
Bolocan: Da, dragul meu, sigur că da. Marţi am să aduc cel puţin unul, doi să mai plătească.

Revoluţionarii-impostori care obţineau certificatele şi nu mai voiau să achite Asociaţiei "23 Decembrie Metrou" sumele prevazute în contractele de reprezentare erau presaţi să meargă cu banii la Bucureşti. Mihai Bolocan îl avertiza pe unul dintre revoluţionarii săi de la Buzău că trebuie să plătească urgent datoria.  
Bolocan: Am fost la Bucureşti şi mi-a zis Costin că cei care n-au plătit contractul ăla le-a intentat acţiune-n tribunal şi esti pe listă printre ăia. Tu n-ai ridicat banii? 
Terţ: Ce? A, da, mi-a dat, mi-a dat banii.  
Bolocan: Păi, mă, nene, e bine să vă duceţi să vă plătiţi danganalele acolo, dracului, că aşa trebuie.   
 Terţ: Banii ăştia ce reprezintă, de curiozitate?
  Bolocan: Păi s-a făcut, măi, nene, proces (n.r. - motivaţia şefilor Asociaţiei "Metrou" era aceea că structurile statului tergiversează acordarea avizelor pentru revoluţionarii din "Metrou", motiv pentru care au demarat acţiuni în instanţă pentru fiecare caz în parte, iar banii ceruţi reprezentau cheltuieli de judecată
 Terţ: Şi banii ăştia ce reprezintă?  
  Bolocan: Te duci la Bucureşti, domnule, şi te lămureşti.

In iulie 2011 scriam urmatoarele :”Decredibilizarea  Revolutiei din Decembrie nu a inceput acum  si nici  ieri. Imediat dupa fuga din CC a cuplului Ceausescu,structurile comunisto- securiste  care au preluat puterea, au inceput o intoxicare  metodica si eficienta a opiniei publice. România de azi este rezultatul  a 22 de ani  de:  înstrăinare si distrugere,dezinformare si minciună, lipsuri şi sărăcie,trădare  naţională şi vânzare de ţară.Impostura si impostorii au pus stăpanire si controlează  intreaga clasa politica , institutiile de stat, conştiinţa şi vieţile noastre.Impostura ne domină,ne sufocă sufletele, unde privim dăm de ea şi de servanţii ei! Institutiile abilitate ale Romaniei  ( ANI,DNA,SRI, etc) nu au stiut,auzit sau depistat prin mijloacele de care dispun, niciuna dintre infractiunile săvârşite  sub „acoperire politică”, de excrocii care „căpuşează” SSPR de 22 de ani?”  

George Costin a recunoscut cu  că a luat bani de la revoluţionari: „Am făcut adunări în cadrul asociaţiei şi le-am spus: «Bă, băieţi, situaţia arde! Instituţiile abilitate nu fac ce trebuie. Ce preferaţi? Sunteţi de acord să deschid acţiune juridică în numele vostru şi să-i obligăm să vă dea certificatele? Asta înseamnă costuri»
Şi totusi  acest infractor "membru marcant" al PDL( fost membru PSD timp de 10 ani) a ramas in continuare la conducerea SSPR-lui,  fară ca ex-premierul Boc  sa-l demita.Toate anchetele jurnalistice,plangerile penale  către Parchet si sesizarile  adresate Parlamentului  au ramas fara raspuns şi efect.

Dle.Costin poate-ti  amintesti afirmatia  lui Teodor  (Doru) Mărieş, un alt impostor notoriu care declara cu emfază:”Revoluţionarilor nu le stă nimic în faţă”!

În faţa ta sta numai  PUŞCĂRIA . Dă banii înapoi !